عاشق دیوانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عهد بسته ام...

عهد بسته ام...

 

تا چشمانت را دیدم دلم لرزید!

تا تو را دیدم دیگر چشمهای جز تو کسی را ندید!

پرنده ی تنها از قفس دلم پرید...

قلبم صدای تپشهای قلبت را شنید ، سرنوشت لبخندی زد و گفت شما عاشقید!

قلبم دوباره به لرزه افتاد ، قناری عشق ، ترانه عاشقی را سر داد...

شعرهایم بوی تو را میداد ، خسته نمیشدم هیچگاه از لحظه دیدار....

با این قلب و دلت عهدی بستم به نام عشقت!

چشمهایم خیره به چشمت ، دستم درون دستت ،

به خدا همیشه وفادار میمانم به عشقت!

این خزان با تو بهاری شده ، دلم برایت تنگ شده ،

در کنار تو بودن تنها آرزویم شده ، نامت ورد زبانم شده

عشق تو بهانه ای برای بودنم شده ، رفتنت کابوس هر شبم شده !

خلاصه اینکه اگر باشی ، من زنده ام ، اگر نباشی به خدا میمیرم!

قلبم میشنود صدای تپشهای قلبت را ، قلبم زنده است ،  

با همین صدا ، با همین نوای آشنا....

با قلبت عهد بستم که همیشه عاشقت بمانم ، هیچگاه جز نام تو ،

اسم کسی دیگر را بر زبان نیاورم ،

تو اولین و آخرین عشق منی ، عهد بسته ام هیچگاه بهانه نیاورم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط احد در 23:30 | |